معرفی مرکز تحقیقات
مرکز تحقیقات بازسازی استخوان و مفاصل پس از تصویب شورای گسترش وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی در ۲۳/۲/۱۳۹۲ با ابلاغ ریاست محترم دانشگاه رسما کارخود را آغاز کرده است و در تاریخ ۲۶/۲/۱۳۹۶ موافقت قطعی مرکز اخذ گردید.
هدف نهایی ما آن است که مرکز تحقیقات بازسازی استخوان و مفاصل  به عنوان مرکز تحقیقاتی معتبر در زمینه جراحی استخوان و مفاصل و رشته های مرتبط را رسالت مهم خود می داند .
مرکز مصمم است که با ایجاد محیطی علمی و خلق فرصت های ضروری با جذب و هدایت محققین علوم مرتبط با جراحی استخوان و مفاصل به عنوان یک قطب تحقیقاتی قابل استناد و شناخته شده کشوری و بین المللی درآید.
مرکز مصمم است که با علم و اعتقاد به قداست ذاتی دانش و پ‍ژوهش با انسجام بخشیدن به کار گروهی و تحقیقاتی قدم های موثری در اشاعه فرهنگ پژوهش در کشور بردارد و پرچم دار و پیشرو تحقیقات در جراحی استخوان و مفاصل کشور باشد.
 
شناسنامه مرکز تحقیقات بازسازی استخوان و مفاصل
اعضای هیات موسس:  تمام وقت ( آقایان دکتر داود جعفری ، دکترمحمودجبل عاملی، دکترخدامراد جمشیدی، دکتر هومن شریعت زاده، دکتر فرید نجدمظهر، دکترمرتضی کلهر)
 
تاریخ اخذ موافقت اصولی مرکز :  ۲۳-۲-۱۳۹۲
تاریخ اخذ موافقت قطعی مرکز : ۲۶-۲-۱۳۹۶  جهت مشاهده محتوای نامه موافقت قطعی کلیک نمائید.
 
اعضای شورایعالی مرکز : آقایان دکتر مهدی مقتدایی ، دکترابوالفضل باقری فرد، دکتر شریعت زاه
 
رئیس مرکز : آقای دکتر فرید نجدمظهر  
 
معاون پژوهشی مرکز : آقای دکتر محمدرضا چهراسن  
 
اعضای شورای پژوهشی مرکز : ( آقایان دکتر فرید نجدمظهر ، دکتر محمود جبل عاملی ، دکتر محمدرضا چهراسن ، دکتر هومن شریعت زاده ، دکتر ابراهیم عامری ، دکتر خدامراد جمشیدی، دکتر منصور ابوالقاسمیان ، دکتر سام حاجی علیلو سامی ، دکتر مهدی مقتدایی ، دکتر مرتضی نخعی ، دکتر حسن قندهاری، دکتر علی یگانه )
 
برنامه استراتژی : دارد
ارزشیابی سالانه مرکز از سال ۱۳۹۳ آغاز شد
 
 
گروه های پژوهشی : شامل گروههای:
تومورهای موسکلواسکلتال
زانو
هیپ
ستون فقرات
دست و شانه
 
کلینیک های تحت پوشش :
کلینیک بازسازی استخوان و مفاصل
 
 
 
 

Template settings